Причини програного ліда

06 березня 2024
👁 565

У Perfectum CRM+ERP реалізований розділ, який дозволяє створювати, редагувати, вказувати причини програного ліда. Розділ дозволяє структурувати програних лідів.

Для початку роботи з розділом перейдіть по шляху "Налаштування - Продажі - Ліди - Причини"

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нова причина" - щоб створити причину.
  2. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  3. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці причин.
  4. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці причин.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку причин за ключовими словами.
  6. Колонка ID - вказує індивідуальний номер причини в системі, після натискання відкриється вікно перегляду/редагування причини.
  7. Колонка "Ім'я" - вказує ім'я причини, після натискання відкриється вікно перегляду/редагування причини.
  8. Кнопка "Редагувати" - щоб редагувати налаштування причини.
  9. Кнопка "Видалити" - щоб видалити причину.
  10. Кнопка "Вимкнути" - щоб вимкнути використання цієї причини.
  11. Колонка "Значок" - вказує значок причини.
  12. Колонка "Всього лідів" - вказує кількість лідів, які отримали позначку "Програний" із зазначенням цієї причини.

1

Створення причини.

Доступні можливості:

  • Назва причини - вкажіть суть причини (наприклад, "Не цікавиться продуктом").
  • Виберіть значок причини

2

Для вказівки причини перейдіть шляхом "Продажі - Ліди", відкрийте картку клієнта, далі:

  1. Натисніть кнопку "Ще"
  2. Виберіть пункт "Позначити як програний".
  3. У списку виберіть потрібну причину.

3

Відображення причин у загальній таблиці лідів.

Причина відображається під статусом ліда, якщо навести курсор миші на причину - відобразиться текст причини.

4

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.