Розділ "База знань"

01 травня 2024
👁 2723

Розділ "База знань" призначений для розміщення та зберігання важливої інформації (інструкції, стандарти, умови, підказки тощо).

Для переходу до розділу "База знань" необхідно вибрати в головному меню "Компанія -> База знань".

У базі знань Вам доступно:

  1. Кнопка "Нова стаття" - для створення нової статті.
  2. Кнопка "Групи" - для перегляду та створення груп статей.
  3. Кнопка "Список" - для перегляду статей у вигляді списку.
  4. Кнопка "Журнал активності" - відкриває розділ "Журнал активності", в якому можна переглянути список дій зі статтями.
  5. Назва Груп статей.
  6. Кнопка зміни кольору групи статей.
  7. Назва статті – при натисканні відкриється стаття.
  8. Кнопка "Редагувати" - для внесення змін до статті.
  9. Кількість переглядів статті.
  10. Кількість позначок "Сподобалося" статті.
  11. Примітка включається під час створення статті.

bz1-1

Створення статті.

Щоб створити нову статтю бази знань, натисніть кнопку "Нова стаття". Далі потрібно заповнити:

  1. Тема – назва статті.
  2. Підрозділ - під час створення статті для співробітників компанії ви можете вибрати підрозділ якому буде доступна стаття. Параметр буде відображатися після покупки та встановлення модуля "Філіали".
  3. Група - призначте статтю певній групі, яка була створена раніше.
  4. Кнопка для створення нової групи.
  5. Вимкнено - можна тимчасово відключити цю статтю для показу клієнтам / співробітникам.
  6. Стаття лише для співробітників компанії – переглядати статтю зможуть лише співробітники. Переконайтеся, що ви дали дозвіл на перегляд бази знань у профілі співробітника (або в ролях). Стаття лише для співробітників, якщо стоїть позначка, клієнти не зможуть побачити цю статтю. Якщо позначки немає, є вибір групи клієнтів, якою відображатиметься стаття.
  7. Групи клієнтів, яким буде відображатися стаття.
  8. Опис розділу - дозволяє додати опис статті за допомогою редактора.

bz2

Розділ "Групи" в базі знань.

Щоб перейти до розділу "Групи", необхідно натиснути на кнопку "Групи". Доступні можливості:

  1. Кнопка "Нова група" - для створення нової групи.
  2. Кнопка "Статті" - для повернення на сторінку статей.
  3. Поле для відображення кількості груп у таблиці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці груп.
  5. Графа "Пошук" - для пошуку груп за ключовими словами.
  6. Кнопка "Активно" - для увімкнення/вимкнення відображення груп статей.
  7. Кнопка "Редагувати" - для редагування групи.
  8. Кнопка "Видалити" - для видалення групи.

bz3

Групи в базі знань.

Для створення групи необхідно заповнити:

  1. Назва групи - ім'я для створюваної групи.
  2. Підрозділ - при створенні групи ви можете вибрати підрозділ усередині компанії, якому буде доступна стаття. Параметр буде відображатися після покупки та встановлення модуля "Філіали".
  3. Роль - необхідно вибрати Ролі співробітників, яким буде доступна група та статті прикріплені до неї.
  4. Колір - колір використовується для режиму Канбан.
  5. Короткий опис - буде використано як опис статей групи.
  6. Порядок – порядковий номер групи.
  7. Вимкнено - всі статті в цій групі будуть приховані, якщо стоїть прапорець у «Вимкнено».

bz4

Список усіх статей у базі знань.

Для перегляду всіх статей списком перейдіть до "Компанія -> База знань" натисніть кнопку "Список".

Далі доступно:

  1. Кнопка "Фільтр по Групам" - дозволяє відобразити в таблиці статті, які були прикріплені до групи.
  2. Фільтр "Підрозділ" - дозволяє відобразити в таблиці статті, які були прикріплені до підрозділу всередині компанії. Параметр буде відображатися після покупки та встановлення модуля "Філіали".
  3. Поле для відображення кількості статей у таблиці (10,25,50...).
  4. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці статей.
  5. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці статей.
  6. Графа "Пошук" - для пошуку статей за ключовими словами.
  7. Кнопка "Перегляд" - для перегляду статті.
  8. Кнопка "Редагувати" - для внесення змін до статті.
  9. Кнопка "Видалити" - видалення статті.
  10. Назва розділу - при натисканні відкриває вікно редагування статті.

bz5

Журнал активності.

Доступні можливості:

  1. Кнопка "Назад" - повертає на головну сторінку розділу "База знань".
  2. Фільтр "Період" - дозволяє відобразити список дій за цей період.
  3. Фільтр "Подія" - дозволяє вибрати тип дій, які були вчинені (до списку потрапляють тільки ті дії, які були здійснені до цього часу).
  4. Фільтр "Співробітники" - дозволяє вибрати співробітників, які вчинили дії зі статтями (до списку потрапляють лише ті співробітники, які раніше вчиняли дії над статтями).
  5. Кнопка "Очистити журнал активності" - для очищення журналу дій співробітників.
  6. Поле для вибору кількості записів на станиці (10, 25, 50...).
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці журналу активності.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці журналу активності.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку записів за ключовими словами.
  10. Таблиця журналу активності, вказує номер, дату, співробітника, подію, опис події, які були здійснені зі статтями.

bz6-1

Відключення бази знань для клієнтів:

При необхідності відключення Бази знань для клієнтів потрібно перейти шляхом «Налаштування -> Конфігурація -> Програми -> Клієнти -> Персональний кабінет» та встановити «Ні» в меню налаштування «Використання Бази Знань».

bz6

Відключення бази знань для співробітників:

Доступ співробітників до бази знань можна обмежувати через профілі та ролі.

Крім цього, розділ "База знань" можна зробити неактивним через налаштування меню, зробивши його неактивним елементом.

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.