Модуль "Інтеграція з IP-телефонією Zadarma"

02 лютого 2024
👁 521

У Perfectum CRM+ERP є можливість здійснювати дзвінки Вашим клієнтам через систему. Це дозволяє покращити комунікацію з Вашим клієнтом або лідом.

Для початку роботи з модулем необхідно:

  1. Придбати та встановити цей модуль.
  2. Налаштувати модуль

Для здійснення дзвінка Вашому клієнту/ліду зайдіть у розділ "Клієнти/Ліди" та натисніть на номер потрібного абонента. Щоб переглянути та вивчати дзвінки в системі, перейдіть за шляхом "Активності -> Zadarma".

  1. Фільтр типу дзвінків - дозволяє відобразити в таблиці зазначений тип дзвінків.
  2. Кнопка "Статистика втрачених" - відкриває вікно статистики втрачених дзвінків.
  3. Фільтри за датою Від - дозволяє відображати у таблиці дзвінки Від зазначеної дати.
  4. Фільтри за датою До - дозволяє відображати у таблиці дзвінки До вказаної дати.
  5. Фільтр по співробітнику - дозволяє відобразити у таблиці дзвінки співробітника.
  6. Чек-бокс "Виключати неуспішні дзвінки" - для можливості відображення неуспішних дзвінків у списку.
  7. Поле для вибору кількості дзвінків на сторінці (10,25,50...).
  8. Кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків.
  9. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  10. Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

Увага: При використанні телефонії Zadarma відключіть решту телефонії в системі. Для цього перейдіть шляхом Налаштування -> Конфігурація -> Управління модулями та зробіть інші телефонії неактивними за допомогою перемикача

1

Статистика дзвінків. Доступні можливості:

  1. Кнопка "Всі дзвінки" - відкриває вікно всіх дзвінків.
  2. Фільтри за датою Від - дозволяє відображати у таблиці дзвінки Від зазначеної дати.
  3. Фільтри за датою До - дозволяє відображати у таблиці дзвінки До вказаної дати.
  4. Фільтр по співробітнику - дозволяє відобразити у таблиці дзвінки співробітника.
  5. Поле для вибору кількості дзвінків на сторінці (10,25,50...).
  6. Кнопка "Експорт" - для експорту списку дзвінків.
  7. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  8. Поле "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

2

Телефонія Zadarma у карті клієнта.

Перед тим як перейти до картки клієнта, перейдіть по шляху "Налаштування - Продажі - Клієнти - Налаштування" і переконайтеся, що цей розділ доступний у картці клієнта.

3

Перейдіть до карти клієнта, розділ "Комунікації" вкладка IP-телефонія Zadarma.

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  3. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

4

Телефонія Zadarma у карті ліда.

Перейдіть до карти ліда, наведіть курсор на кнопку "Додатково" та натисніть на пункт IP-телефонія Zadarma.

5

Доступні можливості:

  1. Поле для вибору кількості записів на сторінці (10,25,50...).
  2. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці дзвінків.
  3. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці дзвінків.
  4. Графа "Пошук" - для пошуку дзвінків за ключовими словами.

6

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.