Модуль "Баланс клієнта"

02 лютого 2024
👁 1401

Командою Perfectum CRM+ERP було розроблено модуль "Баланс клієнта". Цей модуль дозволить створювати взаєморозрахунки між платежами клієнта, кожен клієнт зможе самостійно відстежувати поточний баланс у своєму особистому кабінеті.

Для початку роботи з модулем "Баланс клієнта" необхідно:

  1. Придбати та встановити модуль.

Для налаштування модуля перейдіть до розділу "Налаштування -> Конфігурація -> Додатки -> Клієнти -> Налаштування". У "Видимих вкладках (профілі)" увімкніть пункт "Баланс клієнта".

1

Права доступу до модуля доступні в розділі Додатки.

2

Відкрийте картку клієнта розділ "Продажі" пункт "Баланс клієнта".

Доступні можливості:

  1. Поле з відображенням балансу клієнта на конкретному реквізиті.
  2. Кнопка "Додати взаєморозрахунки" - для додавання ручних взаєморозрахунків
  3. Фільтр з реквізитів клієнта.
  4. Фільтр за датою взаєморозрахунків.
  5. Фільтр по валюті взаєморозрахунків.
  6. Поле для вибору кількості відображення записів на сторінці (10,25,50...).
  7. Кнопка "Експорт" - для експорту таблиці взаєморозрахунків.
  8. Кнопка "Оновити" - для оновлення таблиці взаєморозрахунків.
  9. Графа "Пошук" - для пошуку взаєморозрахунків за ключовими словами.
  10. Поле "Рахунок на оплату" - у цьому полі вказуються рахунки на оплату до яких були прив'язані взаєморозрахунки.
  11. Кнопка "Редагувати" - для редагування взаєморозрахунків.
  12. Кнопка "Видалити" - для видалення взаєморозрахунків.

3

При додаванні ручних взаєморозрахунків необхідно вказати:

  1. Реквізити клієнта (виберіть зі списку).
  2. Поле, в якому вказується доступний баланс реквізитів клієнта на цей час.
  3. Суму взаєморозрахунку.
  4. Валюту взаєморозрахунку.
  5. Опис за необхідності.

4

Приклад можливостей модуля "Зарахування різниці на баланс клієнта".

Для початку необхідно створити рахунок на оплату клієнту (Створення та відправка рахунків на оплату), далі необхідно зареєструвати платіж у системі (Реєстрація платежів у системі), якщо клієнт вніс суму більше платежу, Ви можете зарахувати різницю на баланс клієнта.

У процесі реєстрації платежу вкажіть суму, яку вніс клієнт (у нашому випадку сума рахунку на оплату складе 20000, клієнт вніс суму 20159).

Після вказання суми з'явиться чек-бокс "Внести різницю на баланс клієнта". Достатньо його активувати та зберегти платіж, система автоматично зарахує кошти на баланс у картці клієнта.

Важливо! Різниця буде зарахована на баланс реквізиту, який використовується за замовчуванням у картці клієнта.

5

Після того, як Ви зберегли платіж, перейдіть до картки клієнта в розділі "Баланс клієнта".

Система автоматично зарахувала різницю на реквізити клієнта з рахунку на оплату, так само було створено запис у таблиці зі зв'язком нарахування до рахунку на оплату.

6

Приклад можливостей модуля "Списання різниці з балансу клієнта".

Для початку необхідно створити рахунок на оплату клієнту (Створення та відправка рахунків на оплату), далі необхідно зареєструвати платіж у системі (Реєстрація платежів у системі), якщо клієнт вніс суму меншу від платежу Ви можете списати різницю з балансу клієнта.

  1. У процесі реєстрації платежу вкажіть суму, яку вніс клієнт (у нашому випадку сума рахунку на оплату складе 10000, клієнт вніс суму 8500).
  2. Після вказання суми з'явиться чек-бокс "Списати з балансу клієнта". Необхідно активувати його.
  3. Поруч із ним вказується сума балансу клієнта.
  4. Щоб її зняти, потрібно вказати суму списання з балансу.

7

Далі відкрийте картку клієнта розділ "Баланс клієнта".

Ми можемо побачити, що кошти були списані, а також було створено запис про списання з посиланням на рахунок.

8

Модуль "Баланс клієнта" додає додаткові поля до звіту клієнтів. Для перегляду перейдіть по шляху "Компанія -> Звіти -> Звіт по клієнтам", у загальній таблиці звіту з'являться колонки "Баланс клієнта" у валютах, що використовуються в системі.

9

Корпоративне навчання

Фахівці навчального центру допоможуть зрозуміти загальні принципи
роботи і навчать вашу команду ефективним прийомам.